Het was leuk om te winkelen. Vriendelijk...
L
LUCIEN
2026-06-21
2026-06-21
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Het was leuk om te winkelen. Vriendelijk onthaal en leuke babbel.