M
Marleen
2026-06-01
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Lang geleden dat ik in de winkel geweest was. Ondanks dit toch heel vriendelijke bediening. Ik woon nu 2 jaar en 4 maanden in Lier. Super lieve mensen. Voel mij al helemaal thuis

Schrijf zelf een review over NVY Meer info NVY »