Lang geleden dat ik in de winkel...
M
Marleen
2026-06-01
2026-06-01
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Lang geleden dat ik in de winkel geweest was.
Ondanks dit toch heel vriendelijke bediening.
Ik woon nu 2 jaar en 4 maanden in Lier.
Super lieve mensen. Voel mij al helemaal thuis