Ontdek de reviews van klanten van Den Bompa - Tearoom in Lier.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Het personeel is elke donderdag heel vriendelijk (een vriendin en ik gaan er elke donderdag tijdens onze middagpauze eten), jammer genoeg zien we soms wel enkele dingen gebeuren die voor ons niet door de beugel kunnen.. zo krijgen we heel vaak een verkeerd broodje, rekenen ze ons te veel aan, vegen ze eerst de grond schoon en dan de tafel.. Mijn vriendin en ik zijn verpleegkundigen en dus zelf heel sociaal en vriendelijk. Wij letten ook erg op hygiëne... Tot nu toe hebben we nooit iets gezegd van onze foute broodjes, omdat ze telkens heel lekker zijn. De rekening krijgen wij ook nooit mee omdat we telkens apart betalen, meestal valt onze \'frang\' dus ook pas achteraf.. Tot nu toe kan het voor ons nog allemaal door de beugel omdat we er heel graag komen en omdat meestal den bompa zelf ons bediend, en die kan natuurlijk door zijn leeftijd al eens een steekje laten vallen :D

Tips voor de handelaar
Meer op hygiëne letten, waarbij ik het vorige terug aanhaal.. Er had eens een klant cola gemorst op tafel en op de grond. Den bompa veegde eerst de grond schoon en daarna de tafel, waar daarna die klant dus op had gegeten.. Zoiets kan spijtig genoeg niet door de beugel. En ook graag een rekenmachine erbij nemen als rekeningen worden gesplitst en bestellingen goed neerschrijven alvorens ze door te geven aan de keuken. Ondanks deze misverstanden zijn jullie stuk voor stuk heel vriendelijke en gezellige mensen. Vooral den bompa is nogal een lolbroek :D

Over de ontvangst
Mooie, warme zaak, veel ruimte en een groot terras. Heerlijk wanneer het zonnetje schijnt. Propere toiletten.. Al bij al een mooie, verzorgde zaak, jullie mogen er fier op zijn!

Over het interieur
Zeer gezellig zaakje!

Over product/dienst
Het eten is altijd zeer lekker! Althans wat ik tot nu toe reeds gegeten heb, voornamelijk broodjes en de dagsoep. Alleen jammer dat we vaak iets anders krijgen dan we hebben besteld.. Wanneer we geen groenten vragen, krijgen we er toch.. Als we een bruin broodje vragen krijgen we een wit, als ik boter vraag krijg ik mayonaise.. Op den duur begint dit echt wel heel vervelend te worden.

Over de service
Zoals voordien, vaak foute broodjes die we krijgen.. Soms duurt het ook een tijdje eer de broodjes klaar zijn.. Er staat meer volk in de zaal dan in de keuken.

Over de verkoper
Jullie zijn een tof team en hebben een leuke zaak.

Review door Debbora op 2017-03-16
Scoremotivatie
zeer gezellig en vriendelijk

Review door Jef op 2017-03-16
Tips voor de handelaar
Altijd welkom bij den Bompa

Review door De Roeck op 2015-11-25
Tips voor de handelaar
Heel vriendelijk zeggen steeds goededag bij binnen en buiten gaan

Review door De Roeck op 2015-11-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.