Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Hospitium Animalibus is de vriendelijkste handelaar van Lierde! 

Op Donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hotel Royal Astrid te Aalst. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de Eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de Eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016
 
Nu kan u uw vriendelijkste handelaar nog een extra hart onder de riem steken, laat op Facebook zien dat ook u van mening is dat Hospitium Animalibus de Vriendelijkste Handelaar van Lierde is. Dit kan u doen door hun foto te liken of te delen via www.handelsgids.be/vh/facebook-wedstrijd/. De eerste tien handelaars met de meest vind-ik-leuks en keren gedeeld winnen een advertentie in het Vriendelijkste Handelaar magazine van Handelsgids. Laat uw vriendelijkste handelaar deze prijs winnen ! Like en deel hun foto!

Interview met Hospitium Animalibus

“Deze award is een blijk van waardering door de klant en geeft een goed gevoel. Voor de acties om Vriendelijkste Handelaar te worden plaatste ik het promotiemateriaal op een goed zichtbare plaats en gaf ik elke klant een korte uitleg over de prijzen die hij kon winnen. Daarnaast vermeldde ik de actie ook op onze Facebookpagina. Naar de toekomst toe ga ik blijven inzetten op service en klantvriendelijkheid.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar beschouw ik als belangrijke feedback, die aangeeft hoe de klant het onthaal, de service en de communicatie door de handelaar ervaart. De klant bepaalt de score en krijgt daardoor een stem.”

“De Lente- en Eindejaarsactie is een actie die voor mij geen voorbereiding inhoudt en dus geen tijd vergt. Ik vind het leuk om zowel de trouwe als de nieuwe klant iets extra te kunnen meegeven. Daarnaast worden deze acties goed onthaald door de klant. Klanten nemen graag deel, ook al zeggen ze soms dat ze nooit iets winnen. Als ze dat één keer hebben gedaan, doen ze dat bij een volgende actie opnieuw.”

“Sinds 1992 baten wij het luxehotel voor je hond of kat uit. Ik werk heel individueel en kleinschalig, met veel aandacht voor de specifieke behoeften van mijn gasten. Zowel op fysiek als psychisch vlak. Dat doe ik door te voorzien in gepaste voeding en verzorgingsproducten en door veel tijd en energie te besteden aan de dieren en hun eigenaars. Daarnaast geeft mijn echtgenoot natuurgeneeskundig gezondheidsadvies voor huisdieren. Deze dienst willen wij graag verder uitbouwen, omdat het een diervriendelijke en natuurlijke benadering is die de gezondheid van onze huisdieren bevordert.”

“Handelsgids biedt mij de mogelijkheid om aanwezig en vindbaar te zijn op het internet voor de huidige én potentiële klant. De website is bovendien gemakkelijk te beheren.”