Eerste ervaring, vriendelijk ontvangen door garagist en...
K
Ken
2024-12-19
2024-12-19
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Eerste ervaring, vriendelijk ontvangen door garagist en persoon aan het onthaal.
Komt afspraken correct na.
Grote kans dat het volgende onderhoud van de wagen hier terug gaat gebeuren.