Eerste ervaring, vriendelijk ontvangen door garagist en...

K
Ken
2024-12-19
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
Eerste ervaring, vriendelijk ontvangen door garagist en persoon aan het onthaal. Komt afspraken correct na. Grote kans dat het volgende onderhoud van de wagen hier terug gaat gebeuren.

Schrijf zelf een review over Garage Vande Walle bv Meer info Garage Vande Walle bv »