Als je bij Michel de schoenmakerij binnenstapt...
M
Mia
2018-06-09
2018-06-09
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Als je bij Michel de schoenmakerij binnenstapt , voor gelijk welke herstelling , word je steeds met een gulle lach ontvangen. Hij staat je bij met raad èn daad. En indien een herstelling te duur is naargelang het nog loont , is hij ook eerlijk. Hetgeen je er dan laat repareren is perfect verzorgd , kortom je schoen , handtas , riem , enz..... is er in goede handen ... in de handen van een vriendelijke en enthousiaste vakman.