Ontdek de reviews van klanten van Restaurant Vangelis in Lummen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer vriendelijke ontvangst Heel leker eten , royale porties Grote parking , makkelijk bereikbaar

Review door Louis op 2019-11-02
Scoremotivatie
Het is een mooie en lekker restaurant. Super vriendelijk en altijd plezant

Review door Andy op 2019-11-01
Scoremotivatie
Lekker eten vriendelijk geschikt voor kinderen

Review door Kirsten op 2019-11-01
Scoremotivatie
LEKKER ETEN EN VRIENDELIJKE BEDIENING

Review door MARINA op 2019-11-01
Scoremotivatie
Doen alles voor hun klanten !

Review door Carine op 2018-12-29
Scoremotivatie
toplocatie

Review door Mirielle op 2018-12-23
Scoremotivatie
fijne ervaring!

Review door Mirielle op 2018-12-23
Scoremotivatie
Elke klant behoort tot de familie

Review door Firmin op 2017-01-02
9,5 toppie...
Scoremotivatie
toppie

Tips voor de handelaar
geen

Review door Tilly op 2016-11-29
Scoremotivatie
heel vriendelijk en heel lekker

Tips voor de handelaar
geen

Review door Tilly op 2016-11-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.