Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Haarmode Stijn is de vriendelijkste handelaar van Merelbeke! 

Op donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hotel Royal Astrid te Aalst. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016



Interview met Haarmode Stijn
 
 

“De award voor Vriendelijkste Handelaar van Merelbeke is een aangename verrassing en natuurlijk ook zeer leuk om te krijgen. Daarnaast is het goede reclame voor mijn zaak. Klanten reageerden heel positief! Zo plaatsten ze er een foto van op Facebook, dat was in de week voor de kermis hier bij ons. Toen ik dan op de kermis liep, spraken zowel klanten als niet - klanten mij aan met “Ah, daar loopt de Vriendelijkste Handelaar van Merelbeke”. Dat was zeer fijn om te horen.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik een mooie erkenning en waardering die ik van mijn klanten krijg. Ik ben ervan verschoten hoeveel klanten effectief hebben meegedaan en hoeveel er op mij hebben gestemd. Ik deel de lotjes wel uit, maar uiteindelijk kiezen ze zelf of ze al dan niet deelnemen aan de actie.”

“De Lente- en Eindejaarsactie wordt positief ervaren in mijn zaak. Zo reageerde een klant dat als hij de reis won, ik mee mocht (lacht). Je merkt dat er beweging is in de zaak dankzij die actie. Ik heb de Lente- en Eindejaarsactie kenbaar gemaakt in mijn zaak via de lotjes en via affiches die ik van Handelsgids kreeg. Bij het uitdelen van de lotjes gaf ik mijn klanten de nodige uitleg over hoe ze mee konden doen.”

“Als herenkapsalon knip ik enkel heren. Dat is dus mijn specialisatie. Daarnaast ben ik altijd op de hoogte van alle nieuwste en moderne technieken.”

“Handelsgids is mooie reclame voor mij. Daarnaast scoort mijn pagina van Handelsgids hoog in Google. Als ik aan nieuwe klanten vraag hoe ze bij mij terecht komen, dan antwoordt 9 van de 10: “Via Handelsgids”.”