Reviews voor Ecris
Ontdek de reviews van klanten van Ecris in Middelkerke.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Accueil très agréable. Donne les renseignements souhaités. Boutique agréable à l'oeil. Beaucoup de choix à tous les prix
Review door Jean-luc op 2016-12-22
Accueil très agréable. Donne les renseignements souhaités. Boutique agréable à l'oeil. Beaucoup de choix à tous les prix
Review door Jean-luc op 2016-12-22
Scoremotivatie
Lieve, vriendelijke, behulpzame handelaarster
Review door Hilde op 2016-12-21
Lieve, vriendelijke, behulpzame handelaarster
Review door Hilde op 2016-12-21
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en korting gekregen.
Review door Heidi op 2016-12-18
Altijd vriendelijk en korting gekregen.
Review door Heidi op 2016-12-18
Scoremotivatie
zeer vriendelijk ontvangst
Tips voor de handelaar
doe zo voort
Review door De Troetsel op 2016-12-17
zeer vriendelijk ontvangst
Tips voor de handelaar
doe zo voort
Review door De Troetsel op 2016-12-17
Scoremotivatie
ik kan er niets aan toevoegen het wat tip top in orde
Review door Robert op 2016-12-17
ik kan er niets aan toevoegen het wat tip top in orde
Review door Robert op 2016-12-17
Scoremotivatie
sympatische freundliche verkäufer ( sorry we are from luxembourg)
Review door Marie-Anne op 2016-12-15
sympatische freundliche verkäufer ( sorry we are from luxembourg)
Review door Marie-Anne op 2016-12-15
Scoremotivatie
vriendelijk en vrolijk met klanten
Review door Hugo op 2016-12-13
vriendelijk en vrolijk met klanten
Review door Hugo op 2016-12-13
Scoremotivatie
hulpvardig en vriendelijk in de winkel
Review door Hugo op 2016-12-13
hulpvardig en vriendelijk in de winkel
Review door Hugo op 2016-12-13
Scoremotivatie
eerste bezoek, vriendelijk, ruim aanbod, niet opdringerig ......
Tips voor de handelaar
na 1 bezoek kan ik moeilijk tips geven hé
Review door Anne-Marie op 2016-12-12
eerste bezoek, vriendelijk, ruim aanbod, niet opdringerig ......
Tips voor de handelaar
na 1 bezoek kan ik moeilijk tips geven hé
Review door Anne-Marie op 2016-12-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.