V
VIVIANE
2017-06-22
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Doe zo verder, Nancy!

Over de ontvangst
ik ben er altijd vriendelijk onthaald.

Over het interieur
9.5 omdat de perfectie niet bestaat...

Over product/dienst
altijd goed.

Over de service
Goede service.

Over de verkoper
Prima, anders zou ik een andere dagbladwinkel kiezen...

Schrijf zelf een review over Dagbladhandel Ti Amo Meer info Dagbladhandel Ti Amo »