Vriendelijke bediening , zeer lekker ijsjes en...

E
Eddy
2025-01-09
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Vriendelijke bediening , zeer lekker ijsjes en veel. Ontbijd ook lekker , bedankt Sam en het team. Doe zo verder je bend goed bezig sappo.

Schrijf zelf een review over Ijssalon Dingenen & Co Meer info Ijssalon Dingenen & Co »