Reviews voor Baby-speciaalzaak Dejonckheere
Ontdek de reviews van klanten van Baby-speciaalzaak Dejonckheere in Oostende.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Mooie winkel
Tips voor de handelaar
Geen tips
Review door Stephanie op 2016-01-02
Mooie winkel
Tips voor de handelaar
Geen tips
Review door Stephanie op 2016-01-02
Scoremotivatie
goede service en klant vriendelijk
Tips voor de handelaar
Doe zo voort
Review door Eerebout op 2015-12-18
goede service en klant vriendelijk
Tips voor de handelaar
Doe zo voort
Review door Eerebout op 2015-12-18
Scoremotivatie
Goede uitleg en hulp krijg je ook
Tips voor de handelaar
Geen
Review door Adriaan op 2015-12-12
Goede uitleg en hulp krijg je ook
Tips voor de handelaar
Geen
Review door Adriaan op 2015-12-12
Scoremotivatie
Veel informatie krijgen omtrent je gestelde vragen
Tips voor de handelaar
Geen alles dik in orde
Review door Kelsey op 2015-12-12
Veel informatie krijgen omtrent je gestelde vragen
Tips voor de handelaar
Geen alles dik in orde
Review door Kelsey op 2015-12-12
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en behulpzaam, ook bekwame service
Review door Martine op 2015-12-08
zeer vriendelijk en behulpzaam, ook bekwame service
Review door Martine op 2015-12-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.