Ontdek de reviews van klanten van iHobby in Opwijk.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Vriendelijke behulpzame verkoops... 9,2 Review door Lutgarde op 2020-12-27
Het allerbeste toegewenst voor j... 10 Review door Ilona op 2020-12-19
Top service!... 8,1 Review door Louise op 2020-10-08
Zalig om zo een verkoopster aan... 10 Review door op 2019-12-20
Brei 365 dagen aan mekaar, dan w... 9,1 Review door Ilona op 2019-12-20
Neen... 8,1 Review door Annie op 2019-12-20
Doe zo voort!... 9,5 Review door Lieve op 2019-12-18
Dank je voor je klantgerichte aa... 8 Review door Ann op 2019-12-16
Superleuk winkeltje en altijd we... 9,5 Review door LUC op 2019-12-15
Ik vind het tof dat wij in een g... 10 Review door Magda op 2019-12-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.