Lekker eten, vriendelijke service, ontvangst was top,...

S
Sabine
2019-01-02
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
lekker eten, vriendelijke service, ontvangst was top, sfeer uitmuntend! zeker de moeite waard om bij Jos De Kok te gaan uiteten et vrienden of familie. je krijgt waar voor je geld.

Schrijf zelf een review over Jos De Kok Meer info Jos De Kok »