Problemen, als die er dan al zouden...

M
Marc
2017-12-21
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Steeds zeer vriendelijk onthaal en een leuke babbel.

Tips voor de handelaar
Af en toe een glaasje witte wijn aanbieden ;-).

Over de ontvangst
Vriendelijker kan niet meer.

Over het interieur
Interieur in het roze verven zou gepast zijn.

Over product/dienst
Vakman puur sang!

Over de service
Problemen, als die er dan al zouden zijn, worden direct aangepakt.

Over de verkoper
Den Wim en den Ivo.

Schrijf zelf een review over Schoenmakerij Steve Meer info Schoenmakerij Steve »