Reviews voor De Fruithoek
Ontdek de reviews van klanten van De Fruithoek in Poperinge.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
verse producten, snelle bediening en vriendelijk
Review door Brigitte op 2016-01-02
verse producten, snelle bediening en vriendelijk
Review door Brigitte op 2016-01-02
Scoremotivatie
klantvriendelijk en dagelijks verzorgde verse producten
Review door Brigitte op 2016-01-02
klantvriendelijk en dagelijks verzorgde verse producten
Review door Brigitte op 2016-01-02
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en attent voor de allerkleinsten.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder.
Review door Filip op 2015-12-31
Altijd vriendelijk en attent voor de allerkleinsten.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder.
Review door Filip op 2015-12-31
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en attent voor de kleinsten.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Filip op 2015-12-31
altijd vriendelijk en attent voor de kleinsten.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Filip op 2015-12-31
Scoremotivatie
Zjn altijd vriendelijk e attent,voor de kleine kinderen,altijd verse produkten.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Filip op 2015-12-31
Zjn altijd vriendelijk e attent,voor de kleine kinderen,altijd verse produkten.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Filip op 2015-12-31
Scoremotivatie
vriendelijk en zeer rap bediend
Review door Ann op 2015-12-31
vriendelijk en zeer rap bediend
Review door Ann op 2015-12-31
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en met de glimlach bediend
Review door Ann op 2015-12-31
altijd vriendelijk en met de glimlach bediend
Review door Ann op 2015-12-31
8,5
super mensen...
Scoremotivatiesuper mensen
Tips voor de handelaar
geen enkele
Review door Lena op 2015-12-30
8,5
enthousiaste...
Scoremotivatieenthousiaste
Tips voor de handelaar
geen
Review door Lena op 2015-12-30
Scoremotivatie
super gemotiveerdd
Tips voor de handelaar
geen enkele
Review door Lena op 2015-12-30
super gemotiveerdd
Tips voor de handelaar
geen enkele
Review door Lena op 2015-12-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.