Ontdek de reviews van klanten van Hof van Coolhem in Puurs.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Alles was in orde.

Review door Martin op 2020-10-06
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Julien op 2020-10-11
Scoremotivatie
Top service!

Review door Lise op 2020-10-10
Scoremotivatie
Vriendelijke service

Review door Georges op 2018-06-09
Scoremotivatie
Was volledig te vrede, over de dienstverlening

Over de ontvangst
Onmiddellijk goed ontvangen, en naar de tafels kunnen gaan. Onmiddellijk aan de aperitief kunnen starten.

Over het interieur
Mooi weer en in de tuin kunnen eten op het terras. Leuke ervaring, voor de eerste keer in dit kader. Gezellig tussen al de vogels en andere gedierte van het bos.

Over product/dienst
Lekker en mooie stuk vlees gehad, met voldoende groentjes. En daarrond een lekkers afgekruide saus.

Over de service
Alles liep vlot van in het begint tot het einde.

Over de verkoper
Op het einde is de kok zelf nog komen vragen hoe het was geweest. Wat ik ten zeerste waardeer.

Review door Raf op 2017-06-22
Over product/dienst
Eten hier altijd lekker.

Review door Annelies op 2017-06-17
Scoremotivatie
Vriendelijk, professioneel

Over het interieur
Gezellig

Over de service
Deskundige uitleg bij gezondheidsproblemen.

Review door Marinette op 2017-04-10
Scoremotivatie
steeds goed verzorgd

Review door Wilfried op 2016-12-16
Scoremotivatie
snelle superbediening

Review door Carl op 2016-12-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.