J
Jordy
2018-05-04
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Scoremotivatie
Heel sympathieke mensen, goeie rondleiding doorheen het complex!

Over de ontvangst
Heel goed ontvangst we werden een glaasje aangeboden! 1 minpunt er werd niet gecontroleerd of we efectief gereserveerd hadden

Over het interieur
Heel mooi en modern! Prijs qualiteit

Over de verkoper
Vriendelijk sympathiek!

Schrijf zelf een review over Aquabello Wellness en B&B Meer info Aquabello Wellness en B&B »