Heel goed ontvangst we werden een glaasje...
J
Jordy
2018-05-04
2018-05-04
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Heel sympathieke mensen, goeie rondleiding doorheen het complex!
Over de ontvangst
Heel goed ontvangst we werden een glaasje aangeboden!
1 minpunt er werd niet gecontroleerd of we efectief gereserveerd hadden
Over het interieur
Heel mooi en modern! Prijs qualiteit
Over de verkoper
Vriendelijk sympathiek!