J
Johan
2020-02-02
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
We brachten hier, samen met de familie, 2 mooie uren door in de wellness (unit 2 met buitenzwembad). Alles was netjes en proper, de drankjes waren mooi gekoeld en de service was discreet maar vriendelijk. Eigenlijk geen opmerkingen. Is voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een review over Aquabello Wellness en B&B Meer info Aquabello Wellness en B&B »