A
Annelien
2017-04-10
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Heel vriendelijk bij het onthaal, toont interesse in de klant, geeft alle info die je vraagt.

Over de ontvangst
Goeie indruk, verzorgd onthaal, heel proper en net. heel vriendelijk

Over het interieur
Je voelt je direct thuis en op je gemak

Over product/dienst
Cadeaubonnen is mooi ingepakt, leuk om af te geven

Over de service
vlotte bediening, leuk met de gins die worden voorgesteld als extra bij de welness

Over de verkoper
passie en liefde voor de job

Schrijf zelf een review over Aquabello Wellness en B&B Meer info Aquabello Wellness en B&B »