Ontdek de reviews van klanten van Art-Mosphère in Roeselare.

Klik hier om zelf een review te schrijven

WORKSHOPS ZIJN PRIMA VOORBEREID... 10 Review door GREET op 2018-01-13
steeds een vriendelijk en sponta... 10 Review door Christien op 2018-01-13
Super vriendelijke bediening . H... 10 Review door Lieveke op 2018-01-13
ZEER VRIENDELIJK EN MET PLEZIER... 10 Review door Brigitte op 2018-01-12
Mooie bloemstukjes maken in een... 10 Review door Sofia op 2018-01-12
Het is een bloemenzaak naar mijn... 10 Review door Myriam op 2017-12-19
Altijd even welkom ,zonder verpl... 9,5 Review door op 2017-12-19
Kort en bondig : een zon in huis... 10 Review door Johan op 2017-12-19
De zon schijnt hier altijd;... 9 Review door JOHAN op 2017-12-19
Altijd met de glimlach en leuke... 10 Review door Lucrèce op 2017-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.