Ontdek de reviews van klanten van Baevegems-bult in Roosdaal.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Goede zaak

Review door Maxim op 2020-10-11
8,3 Top...
Scoremotivatie
Top

Review door Adam op 2020-10-08
Scoremotivatie
super verse producten, ambachtelijk en steeds met de glimlach.

Review door Sonja op 2019-01-11
Scoremotivatie
Steeds supervriendelijk.

Review door Agnes op 2018-06-16
Over de ontvangst
Je voelt je steeds welkom, ook na een tijd blijft het hartelijk en vriendelijk.

Over product/dienst
Altijd vers, ruime keuze aan zoet, donker brood en overheerlijke volkoren kramiek.

Over de service
Geen tekortkomingen, bestellingen staan altijd klaar.

Over de verkoper
Wat een enthousiaste glimlach!

Review door Christophe op 2017-09-25
Scoremotivatie
Ochtend of avond, het hartelijk onthaal nét zo warm als hun lekkerste ontbijtkoek.

Tips voor de handelaar
Blijf zoals je bént!

Review door Christophe op 2017-09-25
Scoremotivatie
goede prijs kwaliteit en altijd super vriendelijk

Review door Renate op 2016-01-13
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk

Review door Karolien op 2016-01-09
Scoremotivatie
goede kwaliteit aan betaalbare prijzen en zeer klantvriendelijk

Review door Renate op 2016-01-08
Scoremotivatie
ze zijn altijd, altijd goedgezind. Zelfs na het harde werken met de feestdagen, dat je toch niet moet onderschatten, blijven ze even vriendelijk en klantvriendelijk

Tips voor de handelaar
ik zou niks kunnen vinden behalve misschien dat ze eens de lotto winnen en zo de hele bakkerij kunnen vernieuwen maar dit doet niets af aan de kwaliteit van wat we nu krijgen. het zou alleen voor hen zijn om hun het leven misschien wat makkelijker te maken.

Review door Renate op 2016-01-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.