Ontdek de reviews van klanten van Bloemen en Tuindecoratie Mimosa in Rotselaar.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
prima zaak

Review door Pol op 2017-12-26
Scoremotivatie
Ik was op zoek naar mooie planten voor op mijn kamer, heeft mij prima geholpen

Tips voor de handelaar
Eventueel de winkel wat meer op orde brengen, om het overzichtelijker te maken

Review door Jehudi op 2017-12-15
Scoremotivatie
steeds vriendelijk en geeft goede raad

Review door Pierre op 2017-12-12
Scoremotivatie
Super vriendelijk. Aangename winkel.

Review door Frederik op 2017-12-10
Scoremotivatie
de vetrina verbeteren

Over de ontvangst
met een glimlach en groet

Over het interieur
meer ordelijk

Over product/dienst
goede kwaliteit

Review door Agnès op 2017-06-27
Scoremotivatie
maak je bekend

Over de ontvangst
thuisgevoel

Over het interieur
nog een beetje netter

Review door Maria op 2017-06-23
Over de ontvangst
klink voordeur is kapot winkel is OK, openingsuren zijn duidelijk aangegeven, bloemen zijn OK

Over het interieur
ik was er niet lang genoeg om de ganse winkel te zien. Wat ik zag was ok.

Over product/dienst
mooi boeketje gemaakt

Over de service
op amper een paar minuten een boeketje kunnen kopen is ideaal

Over de verkoper
heel vriendelijke man

Review door op 2017-06-21
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam

Over de ontvangst
Altijd vriendelijk en behulpzaam

Review door Jacques op 2017-06-19
Scoremotivatie
Zeer behulpzaam, vriendelijk babbeltje, altijd zeer enthousiast! Ik ben trouwe klant!

Over het interieur
Misschien iets moderniseren vooraan, interieur, doet een beetje oudbollig aan: wat vrolijke kleurtjes, flashy uithangsbord...

Review door Anne op 2017-06-12
Over product/dienst
goede kwaliteit

Review door Lucien op 2017-06-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.