Ontdek de reviews van klanten van Bloemen en Tuindecoratie Mimosa in Rotselaar.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
geen

Over de ontvangst
spontane vriendelijkheid

Over het interieur
een beetje klein, wat smalle doorgangen

Over product/dienst
zeer goed peroducten

Over de service
100 % klantgericht en betrokken

Review door André op 2017-05-31
Over product/dienst
Frisse, gezonde bloemen en planten en veel keuze!

Review door Therese op 2017-05-04
Scoremotivatie
Graag kartonnen doos om de plantjes in mee te nemen

Review door Therese op 2017-05-04
Scoremotivatie
Hij hoeft niets te verbeteren het was zeer zeker inorde

Over de ontvangst
De winkel nodigt uit en dat is heel fijn wat je zoekt hebben ze!

Over het interieur
De winkel is gezellig er is een huiselijke sfeer

Over product/dienst
De bloemetjes waren prachtig de apotheker was er enorm blij mee

Over de verkoper
9 is een mooi getal :) maar jammer genoeg ken ik deze knapperd zijn naam niet meer...

Review door Maxine op 2017-04-19
Scoremotivatie
Ik heb mijn bloemen gekregen.

Tips voor de handelaar
Geef meer bloemen

Over de ontvangst
Er waren bloemen.

Over het interieur
De bloemen waren mooi.

Over product/dienst
Heb bloemen.

Over de service
Pfft... Nog meer vragen?

Review door Laurenz op 2017-04-19
Scoremotivatie
vriendelijk behulpzaam

Review door Sonia op 2017-04-11
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam / bestelt vlot aan huis/ pakt mooi in

Review door Hilde op 2017-01-09
Scoremotivatie
Vriendelijke meneer en goede service!

Tips voor de handelaar
Uitgebreider assortiment zou leuk zijn.

Review door Maarten op 2017-01-08
Scoremotivatie
Service is altijd goed en de verkoper is altijd vriendelijk, het is ook leuk om een babbeltje te doen als je er iets koopt.

Tips voor de handelaar
Een uitgebreider assortiment van bloemen/boeketjes zou leuk zijn!

Review door Maarten op 2017-01-08
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en behulpzaam

Tips voor de handelaar
Doe zo verder(geweldig)

Review door Van Grinderbeek op 2017-01-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.