Ontdek de reviews van klanten van Tussendoortje ('t) in Scherpenheuvel-Zichem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Super service heel klantvriendel... 10 Review door Debby op 2020-03-13
Prima... 10 Review door Ann op 2020-03-02
Altijd topkwaliteit en zéér vr... 10 Review door Koen op 2020-02-28
Steeds even vriendelijk... 10 Review door Wendy op 2020-02-28
Super vlotte bediening. Zeer vri... 9,5 Review door Bart op 2019-11-29
Beste broodjes en slaatjes! Ze o... 10 Review door Leïla op 2019-11-23
Altijd even vriendelijk en super... 10 Review door Kelly op 2019-11-21
Top ! Steeds vriendelijke bedie... 10 Review door Geert op 2019-11-16
Lekkere broodjes en super vriend... 10 Review door Griet op 2019-11-10
Hans en An helpen je steeds verd... 10 Review door An op 2019-11-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.