Altijd super vriendelijk nooit iets te veel...

A
Anoniem
2017-01-11
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
altijd super vriendelijk nooit iets te veel gevraagd, je kan zelf s\' avonds langs gaan voor een kappersbeurt

Tips voor de handelaar
geen nodig alles ok

Schrijf zelf een review over Kappershuis Arnoud ('t) Meer info Kappershuis Arnoud ('t) »