Ontdek de reviews van klanten van De Kiste in Tielt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Dat ze zo vlug mogelijk weer ope... 9,1 Review door Hilde op 2020-12-20
gelukkige kerstfeest en zalig ni... 8,1 Review door op 2020-12-18
Nog een Zalige Kerst en een Gelu... 9,5 Review door Philippe op 2020-12-18
Vooral in deze moeilijke periode... 10 Review door Joseph op 2020-12-18
Heel vriendelijk... 7,7 Review door Romane op 2020-10-13
Doe zo verder... 7,7 Review door Hajar op 2020-10-12
ZALIG KERSTFEEST!... 9,7 Review door ANN DE BRUYNE op 2019-12-23
Doe zo verder, geweldige zaak.... 9,1 Review door Yvan op 2019-12-20
Vriendelijke bediening, doen vee... 10 Review door Ellen op 2019-12-19
Prettige feesten... 8,2 Review door Angelique op 2019-12-16
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.