Zeer vriendelijk! En echt mega lekkere ijs!...
J
Jamie
2023-12-20
2023-12-20
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk! En echt mega lekkere ijs! Toen ze gesloten was vond ik het zeer spijtig. Vanaf ze terug open ging heb ik speciaal 3 potten ijs besteld! Was zeer vriendelijk!