Zoals eerder vermeld altijd beleefd en met...
C
Christine
2017-07-04
2017-07-04
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Altijd met de glimlach en beleefd top
Tips voor de handelaar
verder doen zoals ze bezig zijn
Over de ontvangst
zoals eerder vermeld altijd beleefd en met de glimlach
Over het interieur
heel mooie winkel
Over product/dienst
de lekkerste ijs ooit
Over de service
Bestelling netjes op tijd klaar
Over de verkoper
Michael en Stephanie zijn top en verzorgde mensen