Ontdek de reviews van klanten van Pita Pizza Primo in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Perfect

Review door Gokhan op 2017-02-13
Scoremotivatie
klantvriendelijk, stipt, degelijke waren

Review door Denise op 2017-01-12
Scoremotivatie
heb nog nooit geweten terwijl we er regelmatig komen dat we onvriendelijk behandeld zijn .....perfecte bediening!

Review door Wendy op 2017-01-08
Scoremotivatie
Alles tot de puntjes in orde.

Tips voor de handelaar
Blijf zo doorgaan..

Review door Sefa op 2017-01-06
9,5 :o))...
Scoremotivatie
:o)

Tips voor de handelaar
:o))

Review door Jan op 2017-01-05
Scoremotivatie
immer goedgeluimd en uitzonderlijk gedienstig en uitermate vriendelijk

Tips voor de handelaar
comfort : temperatuur hoger in de zaal, vooral in de winter. Tovht komt rechtstreeks binnen : dit probleem verhelpen!

Review door Vera op 2017-01-05
Scoremotivatie
altijd!!!

Tips voor de handelaar
verwarming in de zaal??? op voorhand op temperatuur brengen van de gelagzaal + minimum 21°C

Review door Jan op 2017-01-05
Scoremotivatie
gewon vriendelijk

Tips voor de handelaar
Verwarming, tijdens de wintermaande is het er koud. De laatste keer dat wij er gegeten hebben gebeurde dit met onze jas aan.

Review door Willy op 2017-01-03
Scoremotivatie
geen lange wacht tijd , als je moet wachten krijg je een drankje

Review door Gunther op 2017-01-03
Scoremotivatie
geen lange wachttijd,bij langer wachten krijg je een drankje

Review door Gunther op 2017-01-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.