Ontdek de reviews van klanten van Pita Pizza Primo in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Toffe manne!!

Review door Sofie op 2016-12-26
Scoremotivatie
Super eten en vriendelijk

Review door Sofie op 2016-12-26
Scoremotivatie
kan niet beter !!!!!

Tips voor de handelaar
gewoon houden zo is perfeckt

Review door Sonia op 2016-12-26
Scoremotivatie
Altijd ongelofelijk vriendelijk

Review door Ruben op 2016-12-25
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk en goed gezind! Geen moeite is te veel!

Review door Mitchell op 2016-12-25
Scoremotivatie
Superrrrrr !!!

Tips voor de handelaar
Goed

Review door Aylin op 2016-12-25
Scoremotivatie
Top Bedrijf

Tips voor de handelaar
Blijf zo door gaan..

Review door Gokhan op 2016-12-25
Scoremotivatie
Alles tot de puntjes goed

Tips voor de handelaar
Ga zo door

Review door Gokhan op 2016-12-25
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk bediening

Review door Julie op 2016-12-24
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke service

Review door Michael op 2016-12-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.