Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Tips voor de handelaar
Tip top hier

Review door Patrick op 2015-12-23
Scoremotivatie
Altijd klaar in om plaats vrij te maken😊

Review door Nicole op 2015-12-23
Tips voor de handelaar
Nog beter ???

Review door Paul op 2015-12-22
Scoremotivatie
SERVICE OKE - KWALITEIT HAARSNIT OKE - heel vriendelijk personeel

Tips voor de handelaar
ik zou niet weten welke alles is tip top

Review door JEF op 2015-12-22
Scoremotivatie
Super zaak en je wordt er super vriendelijk ontvangen

Review door Roerto op 2015-12-22
Scoremotivatie
Slecht gehumeurd of niet,na je knipbeurt,ga je met een smile naar buiten. Dank u Santess team.

Review door Dumont op 2015-12-22
Scoremotivatie
Voor een goed gevoel,moet je hier zijn!.

Review door Dumont op 2015-12-22
Scoremotivatie
Zelfs voor een hapje en tapje kan je hier terecht.

Review door Dumont op 2015-12-22
Scoremotivatie
Hier gaat ge goedgemutst buiten

Review door Dumont op 2015-12-22
Tips voor de handelaar
Houden aan afspraak

Review door Emmy op 2015-12-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.