Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Van s ochtends vroeg altijd al druk in de weer en ondanks alle drukte altijd even vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Heel natuurlijk en spontaan en supervriendelijk team!

Tips voor de handelaar
Uitbreiding van het kapsalon

Review door op 2015-12-12
Scoremotivatie
Heel vriendelijk,plezant, goede kappers

Review door op 2015-12-12
Scoremotivatie
Goede kapper, vriendelijk

Review door Cindy op 2015-12-12
Scoremotivatie
Heel goede service

Tips voor de handelaar
Alles ok

Review door Cindy op 2015-12-12
Scoremotivatie
Gewoon Geweldig

Tips voor de handelaar
Alles prima

Review door Cindy op 2015-12-12
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk voelde me thuis bij het eerste bezoek al

Tips voor de handelaar
Alles is al perfect volgens mij

Review door Cindy op 2015-12-12
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk en behulpzaam

Tips voor de handelaar
Kan niet beter!!!

Review door Cindy op 2015-12-12
Scoremotivatie
Top

Tips voor de handelaar
Zo verder doen

Review door Elly op 2015-12-12
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk ,altijd happy!!!

Review door Kristel op 2015-12-11
Scoremotivatie
Vriendelijkheid,samen zoekend naar de beste oplossing! Gezellige babbel, leuke omgeving....

Review door Jochen op 2015-12-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.