Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, gezellig, en huiselijk

Review door Sarah op 2015-12-05
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en goed gesoigneerd

Review door Sarah op 2015-12-05
Scoremotivatie
Supergezellig

Review door Ann op 2015-12-05
Tips voor de handelaar
Alles is prima van À tot Z

Review door Linda op 2015-12-04
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en goedlachs. Steeds attenties voor de klanten

Review door Cindy op 2015-12-04
Scoremotivatie
Heel gezellig, altijd een warme hartelijke ontvangst.

Review door Evy op 2015-12-04
Scoremotivatie
Anita en Kelly staan met hun team altijd klaar om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Een tasje koffie met iets lekkers of een speciale attentie hoort hier altijd bij! Bovendien zijn ze heel professioneel.

Review door Ira op 2015-12-04
Scoremotivatie
Vriendelijke, vrolijke, ontspannen sfeer. Uitstekende kapsters!

Review door Ellen op 2015-12-03
Scoremotivatie
Altijd leuke sfeer en gezellig en goede kapperzaak

Tips voor de handelaar
Perfect zo

Review door Jessica op 2015-12-03
Scoremotivatie
Moderne kapperszaak en leuke en gezellig en goede qualiteit

Tips voor de handelaar
Is perfect zo

Review door Jessica op 2015-12-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.