Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Kwaliteit kapper

Tips voor de handelaar
Zo verder doen

Review door Gunter op 2015-12-02
Scoremotivatie
Mooi zaak

Tips voor de handelaar
Top

Review door Gunter op 2015-12-02
Scoremotivatie
Super mensen

Tips voor de handelaar
Zo verder doen

Review door Gunter op 2015-12-02
Scoremotivatie
Toffe mensen

Tips voor de handelaar
Zo verder doen!!!

Review door Gunter op 2015-12-02
Scoremotivatie
Ge kunt altijd rekenen op Anita & Kelly doen hun uiterste best voor hun klanten hoe vroeg of laat het zullen er weinig nadoen daarom veel respect voor die mensen! dank !

Tips voor de handelaar
Kan alleen maar zeggen dat ik content ben bij jullie! De best wensen een goede gezondheid,geluk&vrede voor volgendjaar!Marja

Review door Marja op 2015-12-01
Scoremotivatie
Men word er op een vriendelijke manier gevraagd dat je een tasje lust zo vroeg in de morgen altijd persend! dank

Tips voor de handelaar
Ik ben zeer tevreden ik wens jullie beiden de vriendelijkste handelaar toe! Gefeliciteerd!

Review door Marja op 2015-12-01
Scoremotivatie
Ik ben uiterst tevreden over mijn gekipt haar,ze altijd vriendelijk ook al op dat zeer vroege uur van mij zeker een dikke Proficiat &dank!!

Tips voor de handelaar
Ik kan e niets aan toevoegen mijn haar blijft 5 weken in orde! Proficiat

Review door Marja op 2015-12-01
Scoremotivatie
Topteam!

Tips voor de handelaar
Alles is in orde!

Review door Kristel op 2015-11-30
Scoremotivatie
warm onthaal, altijd fun!!

Review door Axel op 2015-11-30
Scoremotivatie
Top mensen, altijd vriendelijke ontvangst!

Review door Liliane op 2015-11-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.