Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Elke keer heel vriendelijk onthaal en een drankje.

Review door Hanne op 2015-11-25
Scoremotivatie
Omdat het stuk voor stuk toppertjes zijn die leve voor hun job

Review door Brenda op 2015-11-24
Scoremotivatie
deze mensen moeten gewoon verder doen zoals ze bezig zijn,je voelt er u thuis!

Tips voor de handelaar
,?????????????

Review door MARC op 2015-11-24
Scoremotivatie
Bij Anita & Kelly wordt je altijd zeer vriendelijk en gastvrij onthaalt. Niks is te veel , steeds een hapje of een drankje.Toffe ploeg.

Tips voor de handelaar
Doe zo voort. Proficiat

Review door Nadine op 2015-11-23
Scoremotivatie
De service is er perfect! Niets op aan te merken

Review door Gitte op 2015-11-22
Scoremotivatie
Ga maar eens bij Kelly en Anita en dan ontdek je het zelf :-)

Review door Sabine op 2015-11-21
Scoremotivatie
Gezellige dames, vriendelijk, lekker koffietje,...

Review door Sabine op 2015-11-21
Scoremotivatie
Hartelijk, koffietje of wafeltje, leuke sfeer

Review door Sabine op 2015-11-21
Scoremotivatie
Vriendelijk, warme ontvangst, vaak een glaasje of een koffietje erbij.

Review door Sabine op 2015-11-21
Scoremotivatie
Altijd tijd,plaats en eten of drinken!

Review door Zora op 2015-11-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.