Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Santess Haar & Nagelstudio is de vriendelijkste handelaar van Tremelo! 

Op woensdag 25 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salon George, te Leuven de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016



Interview met Santess Haar & Nagelstudio
 
“We vinden het super om deze award in ontvangst te mogen nemen. We zijn ongelooflijk trots! Het is het tweede jaar op rij dat we tot Vriendelijkste Handelaar van Tremelo worden verkozen. Het geeft ons een goed gevoel. Tijdens de acties hebben we onze eigen iPad in de zaak gelegd. Op die manier konden onze klanten meedoen met de wedstrijd tijdens het wachten.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar is belangrijk voor ons, omdat we daardoor al een aantal nieuwe klanten hebben bereikt. Er zijn zelfs nieuwe klanten naar de zaak gekomen omdat ze vorig jaar op Handelsgids hadden gezien dat we verkozen waren tot Vriendelijkste Handelaar. Ook de Lente- en Eindejaarsactie vinden we een tof initiatief. Toen een mannelijke klant de iPad vast had in onze zaak, zei hij dat hij als tip ging ingeven dat hij het liefst iedereen in korte rokjes zou zien werken (lacht). Door de acties van Handelsgids kunnen onze klanten kans maken op mooie prijzen. Dat is voor hen een extra motivatie om deel te nemen en om hun vrienden en familie aan te sporen om ook mee te spelen.”

“We zijn zowel een haar- als nagelstudio. We behandelen de haren van dames, heren en kinderen, zelfs ook van de allerkleinsten! Mijn dochter, Kelly, is gespecialiseerd in opsteekkapsels. Elk jaar gaan we dan samen op knipcursus in het buitenland, waar we de laatste nieuwe technieken leren. Ik vind dat je als kapper op de hoogte moet blijven van de trends. Wanneer een klant een bepaalde coupe vraagt, dan moet je als kapper in staat zijn om dat waar te maken. Daarnaast zetten we gelnagels in onze nagelstudio. Dit jaar bestaat mijn haarstudio 40 jaar. Omdat het toch wel heel speciaal is, geef ik een grote fuif om dat grondig te vieren. Ik doe mijn job nu zelfs liever dan vroeger! Dat is vooral te wijten aan de toffe en gezellige sfeer in mijn zaak. De sfeer is zo belangrijk, want de klanten moeten zich op hun gemak voelen.”

“Om eerlijk te zijn maak ik weinig gebruik van Handelsgids. Ik ga er meer tijd insteken en er meer gebruik van maken, want ik merk dat de klanten het regelmatig gebruiken.”