1. Home
  2. Vriendelijkste Handelaar
  3. De Vriendelijkste Handelaar het concept

De Vriendelijkste Handelaar het concept

Hoe word jij de Vriendelijkste Handelaar?

De Vriendelijkste Handelaar is een verkiezing die jaarlijks door Handelsgids.be wordt georganiseerd. Deze actie is volledig gratis en elke handelaar kan hier met zijn zaak aan deelnemen. Er zijn wel twee voorwaarden:

  1. Uw zaak moet vermeld staan op handelsgids.be. Dit kan volledig gratis met uw contactgegevens, bedrijfssector en openingsuren.
  2. Iedereen die u een review wil geven moet zich eerst inschrijven via uw website op Handelsgids.be voor de nieuwsbrief. Daarna krijgen ze van ons via mail een unieke code om een review te schrijven. Zo zijn we ook zeker dat er enkel reviews geschreven worden door mensen met een echt werkend mailadres.
Wie wordt de Vriendelijkste Handelaar

De KMO die de hoogste gemiddelde score heeft van minimum 30 verschillende personen tijdens het voorbije jaar is de Vriendelijkste Handelaar van zijn gemeente. Bij gelijke stand is diegene met de meeste unieke quoteringen de winnaar.

Vanaf wanneer kan u starten met de Vriendelijkste handelaar?

Heel het jaar door kan men uw zaak een score geven voor de vriendelijkheid.  Hoe het allemaal precies werkt leest u hieronder.

 

Hoe werkt het voor uw klanten

  • U heeft via mail een unieke code ontvangen voor een review te geven.
  • Ze surfen naar www.handelsgids.be/reviews.
  • Hier geeft men de unieke code in en hun e-mailadres
  • Ze geven uw zaak een score op 10 voor klantvriendelijkheid
  • Uw klant kan een review schrijven over uw zaak en de service die ze gekregen hebben
  • Ze vullen hun contactgegevens in zodat u uw klanten op een later tijdstip nog kan bereiken via mail
  • Als het de eerste keer is dat ze een review geven krijgen ze direct na het invullen een mailtje met daarin de vraag om hun e-mailadres te bevestigen. Het is heel belangrijk dat ze hun mailadres bevestigen door op de link te klikken in de mail. Anders wordt de review ook niet getoond en is deze niet geldig!
  • Als beloning krijgen deze klanten eind november een unieke code om deel te nemen aan de grote fantastische eindejaarsactie van Handelsgids
Elke klant kan maar één keer per jaar een score geven aan dezelfde zaak

Uw klanten kunnen maar één keer per jaar een score voor klantvriendelijkheid geven.

Deelnemen met uw zaak, wat zijn uw voordelen

  Meer nieuwe klanten
  Gratis reviews over uw zaak
  E-mailadressen van uw klanten
  GEEN zorgen, GEEN kosten
  U heeft iets om over te praten
  De Vriendelijkste Handelaar krijgt VEEL PUBLICITEIT
  U krijgt meer vertrouwen van uw eigen klanten
  Toekomstige klanten gaan gemakkelijker bij u kopen
  Erkenning: prestigieuze Award
  Winnaar ontvangt reclamebudget op Handelsgids t.w.v. €600
  De 2de, 3de en 4de plaats krijgen voor €300 reclamebudget
  Diploma met uw score
  Persbelangstelling
  Leuk nieuws voor op uw Facebook te zetten
  Meer aandacht = meer omzet

Hoe kan u zeker voldoende stemmen halen voor de Vriendelijkste Handelaar?

Wilt u graag meedoen met de Vriendelijkste Handelaar en al uw klanten bereiken? Doe dan zeker mee met de eindejaarsactie die Handelsgids jaarlijks organiseert. Al uw klanten die deelnemen worden namelijk ook gevraagd om een score voor Vriendelijkheid te geven. Zo krijgt u massa’s scores en reviews van uw klanten en maken zij kans om een leuke prijs te winnen!

Klik hier en vraag de eindejaarsactie aan.

Waar kan ik zien of ik al 30 unieke deelnemers heb?

Wanneer u wilt weten van hoeveel unieke mensen u al een stem hebt gehad kan u dit terugvinden als u inlogt op handelsgids.be.

Wanneer kan ik de reviews zien op mijn Handelsgids?

Uw klanten kunnen u een score geven voor vriendelijkheid en daarbij een boodschap achter laten. Zo een boodschap noemen we een review.
Deze reviews kan u bekijken in het dashboard als u ingelogd bent op Handelsgids.be en op uw handelsgidswebsite als u dit actief hebt staan.

Ik kan niet alle reviews zien?

De reviews worden pas getoond wanneer de persoon die de review heeft geschreven zijn e-mailadres heeft bevestigd via mail. Dit moet maar 1 keer gebeuren. Zo zijn we zeker dat het om een review gaat dat geschreven is door een echte persoon.

Hoe wordt de Vriendelijkste Handelaar bekend gemaakt?

De Vriendelijkste Handelaars worden bekend gemaakt in de loop van februari – maart en april.

Deze awarduitreikingen gebeuren meestal bij de handelaars in de zaak, in het gemeentehuis of een feestzaal in de eigen gemeente.

Hier alvast een overzicht van alle Vriendelijkste Handelaars van de voorbije jaren:

Vriendelijkste Handelaars van 2022 (binnenkort beschikbaar)
Vriendelijkste Handelaars van 2020-2021
Vriendelijkste Handelaars van 2019
Vriendelijkste Handelaars van 2018
Vriendelijkste Handelaars van 2017
Vriendelijkste Handelaars van 2016
Vriendelijkste Handelaars van 2015
Vriendelijkste Handelaars van 2014

Heb je niet gevonden wat je zocht?

Contact

Contact via mail

Mail naar marketing@handelsgids.be, wij helpen u verder.

Telefonisch contact

Bel ons via de vaste lijn op het nummer: 013/32 10 10.

Vond u dit artikel nuttig?

Heeft u nog vragen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht. Mails ons uw vraag door via onderstaande knop. Wij helpen u graag verder.
Contacteer ons

Reageer op dit artikel