Ontdek de reviews van klanten van De Smed bv in Westerlo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

en bedankt, op weg naar Dubai.... 10 Review door Guillaume op 2020-12-20
Zeer klant vriendelijk en altijd... 9,5 Review door op 2018-12-20
Bijna zo vriendelijk als zijn vr... 10 Review door op 2018-04-16
Staat altijd klaar voor zijn kla... 10 Review door Joeri op 2017-01-05
Altijd behulpzaam en staat klaar... 10 Review door Joeri op 2017-01-05
steeds vriendelijk en altijd een... 10 Review door Jos op 2016-12-29
steeds vriendelijk en zeer goede... 10 Review door Jos op 2016-12-01
Altijd klaar voor uitleg... 10 Review door Marc op 2016-11-15
prima advies in allerlei situati... 9,5 Review door Guillaume op 2016-11-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.