Ontdek de reviews van klanten van Q-hair in Westerlo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd tevreden.ze weet waar ze mee bezig is.TOP

Review door Sylvia op 2021-01-16
Scoremotivatie
Altijd klaar om te helpen en met goede raad. Plaatst klanten boven zichzelf.

Review door Rommy op 2021-01-02
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Seppe op 2020-10-09
7,9 Top!...
Scoremotivatie
Top!

Review door Robin op 2020-10-08
Scoremotivatie
Top lady!!

Review door Sonja op 2019-12-26
Scoremotivatie
Goe bezig!

Review door Martine op 2019-12-24
Scoremotivatie
Ze is correct, vriendelijk, ....

Review door Suzy op 2019-12-22
Scoremotivatie
Ga verder op de ingeslagen weg! Aangename sfeer, ga altijd heel tevreden buiten.

Review door Krista op 2019-12-15
10 ???...
Scoremotivatie
???

Review door Kim op 2019-12-13
Scoremotivatie
Tevreden klanten komen steeds terug ! Goed bezig Valerie!

Review door Christiane op 2019-12-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.