Sympathieke dame en klantvriendelijke bediening de eerste maal...
P
Patricia
2018-12-28
2018-12-28
4.4
Beoordeling van 4.4/5
Scoremotivatie
sympathieke dame en klantvriendelijke bediening
de eerste maal langs geweest en al een eindjaarsgeschenk meegekregen.
is niet bij elke kapper(ster) zo, en het kapsel was dan ook nog eens zoals ik het wou TOP!!! Bedankt