Ontdek de reviews van klanten van Beenhouwerij Luc in Zaventem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Altijd goed gehumeurd, steeds ee... 9,5 Review door Andre op 2018-01-11
Altijd goedlachs . Of je nu weke... 10 Review door Karin op 2018-01-11
Personeel is heel vriendelijk... 9,5 Review door Greet op 2018-01-10
Alleen maar zo verder doen... 10 Review door Denise op 2018-01-10
Heel vrolijke en gedienstige bee... 10 Review door Pascale op 2018-01-10
Ze hebben enorm veel te doen en... 10 Review door Denise op 2018-01-10
Altijd met brede glimlach ontvan... 10 Review door Jan op 2018-01-10
Nogal klein lokaal, vaak lange r... 9 Review door Karin op 2018-01-10
De zaak heet beenhouwerij Luc, m... 9,5 Review door Andre op 2018-01-10
Nieuwe winkel zal een verbeterin... 9,5 Review door Andre op 2018-01-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.