Ontdek de reviews van klanten van Beenhouwerij Luc in Zaventem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

steeds vriendelijk, blijgezind,... 10 Review door Firmin op 2016-04-13
Altijd vriendelijk en behulpzaam... 10 Review door Roland op 2016-04-11
bij deze handelaar komt je als k... 10 Review door Karel op 2016-04-10
Altijd goeie dag , of je veel of... 10 Review door Eddy op 2016-04-06
Altijd bediend worden met een la... 9,5 Review door Stefaan op 2016-04-04
Top beenhouwerij... 9,5 Review door Rudi op 2016-01-13
doe zo verder... 9,5 Review door Rudi op 2016-01-13
Super vriendelijk, altijd goede... 10 Review door Zenobia op 2016-01-08
steeds goedgezind... 10 Review door Karel op 2016-01-05
hij heeft steeds één vriendeli... 10 Review door Karel op 2016-01-05
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.