Ontdek de reviews van klanten van Beenhouwerij Luc in Zaventem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

altijd met een glimlach en eerli... 10 Review door Gereda op 2015-12-03
Altijd zeer vriendelijk!... 10 Review door Cedric op 2015-12-02
zo blijven... 10 Review door Chantal op 2015-12-01
Zeer sympathiek, kwaliteitsprodu... 10 Review door Lieve op 2015-11-30
Super aanbod, heel klantvriendel... 10 Review door Zenobia op 2015-11-30
ze doen alles voor hun klanten... 10 Review door Ellen op 2015-11-29
Doe zo verder... 9,5 Review door Joel op 2015-11-29
Ze zijn altijd goed gezind, er w... 10 Review door Karin op 2015-11-29
Altijd even hartelijk en persoon... 10 Review door Anita op 2015-11-29
Altijd vers en lekker!! Klantvri... 10 Review door Wilma op 2015-11-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.