Ontdek de reviews van klanten van Beenhouwerij Luc in Zaventem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Dat zal heel moeilijk zijn want... 10 Review door Marie-claire op 2016-12-15
stteds vriendelijk ontvangen... 9 Review door Marina op 2016-12-15
Zeer aangename personen... 10 Review door Edith op 2016-12-13
Super vriendelijke mensen en de... 10 Review door STEPHANIE op 2016-12-13
Vriendelijkheid, service en natu... 10 Review door Jan op 2016-12-13
Je wordt er steeds bediend met d... 10 Review door Stefaan op 2016-12-13
gewoon, niets is hem teveel !... 10 Review door Benoit op 2016-12-11
Staat altijd klaar voor zijn kla... 10 Review door Sam op 2016-12-11
prima kwaliteit en prima bedieni... 10 Review door Luc op 2016-12-11
steeds opgewekt en uitermate vri... 10 Review door Gilbert op 2016-12-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.