V
Valerie
2024-12-15
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Gezellig en authentiek restaurant. Zeer lekker eten, aanrader het speenvarken en de lezer. En niet te vergeten de super vriendelijke bedoeling door de uitbaters zelf. Valerie

Schrijf zelf een review over Restaurant Sava Meer info Restaurant Sava »