Ontdek de reviews van klanten van Rijwielen Galle Kurt in Zedelgem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

zeer vriendelijk en goede servic... 10 Review door Stefan op 2019-11-21
Gezellige sfeer zoals weleer. Pu... 9,5 Review door op 2019-03-20
flexibiliteit is een sterke troe... 10 Review door op 2019-03-20
Alles prima goede bediening vrie... 9,6 Review door Greta op 2019-01-03
Goede correcte service. Steeds m... 10 Review door Marc op 2018-12-22
Snelle servies ,prima kwaliteit,... 10 Review door Greta op 2018-12-21
Altijd tijd voor een grapje. Hij... 9,7 Review door Ann op 2018-07-11
Een zeer vriendelijke en vooral... 10 Review door Geert op 2017-07-25
Altijd welgezind en onmiddellijk... 10 Review door Paulette op 2017-03-08
Vriendelijke Zv.... 9,5 Review door Kurt op 2015-10-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.