Ontdek de reviews van klanten van Shinzo in Zemst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dag Marijke, hopelijk kan ik vlug terug komen voor een heerlijke gelaatsverzorging en een goede babbel.\r\nJij geeft mij altijd veel energie en ik bewonder je levenslust, jij bent een bijzondere vrouw, altijd goedgezind en zeer positief ingesteld.\r\nVoor het nieuwe jaar wens ik je het allerbeste toe maar vooral dat we gezond mogen blijven.\r\nGroetjes Monica

Review door Monica op 2020-12-20
Scoremotivatie
positieve en vriendelijke dame

Review door Nicole op 2020-11-04
Scoremotivatie
Klantvriendelijk, professioneel, altijd met een glimlach. Een behandeling bij Shinzo is altijd een oaze in mijn dag.

Review door Liliane op 2020-11-02
Scoremotivatie
service is tip-top

Review door Roger op 2020-10-22
Scoremotivatie
Bij de altijd even vriendelijke Marijke je lichaam laten verzorgen is een zaligheid.

Review door Carine op 2020-10-18
Scoremotivatie
Heel vriendelijk

Review door Elias op 2020-10-10
Scoremotivatie
Doe zo voort

Review door Senne op 2020-10-14
Scoremotivatie
Shinzo in Zemst is voor mij de vriendelijkste handelaar, Marijke is op en top professioneel, heel vriendelijk, heel correct en bovendien houdt ze heel strikt rekening met de opgelegde corona regels, ik ben meer dan een tevreden klant.

Review door Marina op 2020-07-21
Scoremotivatie
Marijke is een aangename dame met klasse die haar job kent, alles is hier tot in de puntjes verzorgd. Zie bij ieder bezoek uit naar onze fijne babbel.

Review door Rita op 2020-07-11
Scoremotivatie
Elke keer opnieuw, een fijne me-time ervaring bij Shinzo.

Review door Ariane op 2020-04-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.