Ontdek de reviews van klanten van Shinzo in Zemst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Marijke geeft je zalige behandelingen, echt je ontstresst helemaal. Ben al sinds 1989 bij haar klant!

Review door Rita op 2017-12-19
Scoremotivatie
Marijke is heel vriendelijk, bij elk bezoek word je door haar warm ontvangen. Het is een superlieve en hartelijke vrouw !

Review door Maggie op 2017-12-17
Scoremotivatie
Bij Marijke kom je tot rust, ze geeft je een happy feeling

Review door Marina op 2017-12-07
Scoremotivatie
Marijke geeft je een happy feeling

Review door Marina op 2017-12-07
Scoremotivatie
Bij Marijke kom je tot rust, ze maakt je happy.

Review door Marina op 2017-12-07
Scoremotivatie
steeds vriendelijk, bereid om uitgebreide inlichtingen te geven.

Review door Hilde op 2017-12-02
Scoremotivatie
Altijd zeer attentvol.

Tips voor de handelaar
Graag Bancontact installeren!

Review door Hannelore op 2017-11-30
Scoremotivatie
Heel bekwame en vriendelijke schoonheidsspecialiste. Topkwaliteit!

Review door Katrien op 2017-11-30
Scoremotivatie
Ik heb Marijke nog nooit onvriendelijk gezien. Steeds is ze goed gezind. Niets is haar teveel.

Tips voor de handelaar
kan ik niet want in haar geval zou veranderen verslechteren zijn. Alles is pico bello.

Review door Gisela op 2017-11-22
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam, veel mensenkennis en erg bekwaam in haar vak.

Tips voor de handelaar
Doe zo voort. Hier kom je met plezier altijd terug

Review door Rosette op 2017-11-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.