Ontdek de reviews van klanten van Shinzo in Zemst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer tevreden :)!

Review door Lauren op 2021-03-26
Scoremotivatie
Verander niets, het is goed zo

Review door Greta op 2021-03-04
Scoremotivatie
Marijke is een super lieve dame en haar werk is perfect.

Review door Karin op 2021-01-03
Scoremotivatie
hartelijk dank voor de goede behandelingen in een aangename sfeer!

Review door Reinhilde op 2020-12-30
Scoremotivatie
De vriendelijkste handelares van Zemst.

Review door Brigitte op 2020-12-22
Scoremotivatie
Een zalig Kerstfeest en voor 2021 veel echte vriendschap en een optimisme om een steen in de rivier te verleggen. En uiteraard een optimale gezondheid, wat nog altijd prioritair blijft in onze samenleving. \r\nVan harte,\r\nSylvain

Review door Sylvain op 2020-12-21
Scoremotivatie
\r\nONZE BESTE WENSEN VOOR EEN VEILIG GELUKKIG EN GEZOND 2021\r\n\r\nHILDE DE KEUKELAERE

Review door Hilde op 2020-12-21
Scoremotivatie
HaPpY 2021 !!!!

Review door Patricia op 2020-12-21
Scoremotivatie
beste wensen voor 2021 en hopelijk kunnen we vlug terug komen

Review door Rita op 2020-12-21
Scoremotivatie
Bedankt voor deze attentie. Hopelijk is deze moeilijke tijd nu snel achter de rug.\r\nKijk uit om me terug te laten verwennen. \r\nFijne feestdagen.

Review door Chris op 2020-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.